Promosi Buku Bil / Resit Rasmi



>> BUKU BIL / RESIT RASMI <<

Promosi untuk Bisnes Kecil-kecilan atau Bisnes Dari Rumah

“Hai, Saya Man… Saya seorang usahawan. Sebagai usahawan saya perlu menyediakan dokumen rasmi untuk diberikan kepada bakal pelanggan saya untuk urusan jual beli”

“Terima kasih kepada LHS PRINT SERVICES kerana menjadikan perniagaan saya lebih PRO dan SMART. Jom ambil peluang ini untuk cetak nama company sendiri pada BUKU BIL / RESIT… Dengar cerita tengah promosi hebat sempena RAMADHAN ni…”

# Jika anda BELI 10-20-40 Buku, anda akan dapat FREE 10 lagi buku bil…
# Promosi dari 08 – 31 JULAI 2013
# Harga yang dipaparkan untuk saiz 145mm x 210mm. Jika anda perlukan saiz lain, mohon emel kami untuk sebut harga terbaik…
# Bayaran adalah secara tunai

Pertanyaan/Tempahan:-
FB : http://ik.my/lhsprintservices
Emel : lhsprintservices@yahoo.com
Tel : 013-9199684